Dažnas galvoja, jog sėkmingai reklaminei kampanijai reikalingi itin dideli finansiniai resursai, tačiau iš tiesų yra ne vienas būdas, kaip galima pasiekti puikių rezultatų su tokiomis priemonėmis, kurioms užtenka minimalaus biudžeto. Šie būdai yra ne tik pigūs finansiškai, tačiau ir itin veiksmingi bei naudingi, todėl net ir turėdami ribotus išteklius, gausite vertingos informacijos ir pasieksite savo marketingo strategijos tikslus.

Tam, kad net ir nedideli ištekliai pasitarnautų tinkamai, visų pirma reikėtų pažinti savo klientą. Suprasti tikslinę auditoriją yra esminis žingsnis, todėl prieš bet kokius kitus planus reikėtų tinkamai atlikti šį etapą. Jeigu vis dar kyla klausimas kaip tai padaryti sėkmingai, primename esminius aspektus:

  • Kalbėkitės su savo produkto naudotojais (apklausos, balsavimai ir kitokios formos klausimynai).
  • Sekite kliento „kelionę“ per savo svetainę rodiklius – kur jis užtrunka ilgiausiai, kiek „pilnų“ krepšelių paliekama ir nenusiperkama ir pan.
  • Prašykite savo klientų apžvalgų bei kitokio grįžtamojo ryšio.
  • Pasinaudokite socialinėse medijose esančiomis grupėmis, tinklaraščiais, forumuose esančiais komentarais/pokalbiais.
  • Dalyvaukite renginiuose, kuriuose plačiau sužinosite apie savo klientus, bendraukite su savo tiksline auditorija gyvai.
  • Sukurkite paskatinimo sistemą, kuri padėtų sulaukti daugiau grįžtamojo ryšio, pvz.: pasiūlykite papildomas nuolaidas sekantiems apsipirkimams už produktų atsiliepimus.

Marketingo esmė yra turinys ir jo distribucija arba paskleidimas. Turinio kūrimas reikalauja laiko, todėl verta atrasti būdus, kurie padės gauti turinio sutaupant ne tik finansinių, bet ir laiko resursų. Vienas iš tokių būdų yra naudotojų įtraukimas per jų kuriamą turinį (angl. UGC – User Generated Content). Patogu ir tai, kad šis turinys yra laikomas viena paveikiausių priemonių klientams pritraukti. Toks turinys gali būti:

  • Apžvalgos ir atsiliepimai;
  • Proginis/šventinis turinys bei konkursai;
  • Turinio gamyba socialiniuose tinkluose: video, atsiliepimų citatos naudojamos įrašų maketuose, klientai – tinklalaidžių/tinklaraščių autoriai.
  • Renginiai, seminarai, veiklos (tiek gyvai, tiek nuotoliniu būdu);
  • Apdovanojimai, atsidėkojimai už kuriamą turinį, atsiųstą informaciją, nuotraukas, kitokius pasidalinimus;
  • Bendruomenės kūrimas – Facebook grupės, susitikimai, dalijimasis patirtimis, bendravimas;

Kai vartotojai patys savo socialinių tinklų paskyrose dalinasi turiniu itin svarbu visą turinį turėti vienoje vietoje – būtent tam privaloma susikurti savo grotažymę (angl. hashtag) ir kviesti klientus ja naudotis.

Nepamirškite – kai rekomendacijas duoda jūsų naudotojai, turite sukurti du esminius atributus:

  1. Atlygis naudotojui: nuolaida prekėms/paslaugoms, VIP/premium statusas ar kiti papildomi privalumai (nemokamas pristatymas ir pan.), partnerių dovanos/nuolaidos.
  2. Personalizuotos nuorodos, ar kita sistema, kuri leidžia atsekti rekomendacijos davėjus.

Taip pat galite pasinaudoti ir rinkos partnerystėmis, kurios gali būti tokios:

  • Nišinis marketingas/mikroinfluenceriai – tai sąlyginai nedaug sekėjų turintys socialinių tinklų naudotojai, kurių sekėjus domina konkrečios temos (pavyzdžiui, automobiliai, sodininkystė, maisto gamyba, aktyvios pramogos, vaikų priežiūra ir pan.);
  • Nuosava grupė socialiniuose tinkluose (Facebook, Reddit, Discord ar kt.);
  • Įsitraukimas į jau egzistuojančias grupes ir bendravimas su ten esančiais nariais;
  • Įsitraukimas į projektus, renginius, iniciatyvas, bendruomenes ir pan.

Kadangi sugalvoti turinio temą užtrunka laiko, verta sugalvotas idėjas transformuoti ir panaudoti skirtingiems turinio formatams. Turinio perdirbimas leidžia vieną temą paversti į blogo straipsnį, 2–5 socialinių tinklų įrašus, komentarus, webinarą, e-knygos skyrių, naujienlaiškį, infografą, video, tinklalaidę, įdomią apklausą, pranešimą žiniasklaidai.

Žinodami šiuos patarimus gerų rezultatų pasieksite su daug mažesniu biudžetu! Itin svarbu derinti įvairias priemones, kad dar daugiau žmonių pastebėtų jūsų verslą bei aktyviai dalyvautų kuriamose bendruomenėse, reaguotų į turinį ir teiktų grįžtamąjį ryšį.

Related Posts

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *